bilder

Här kommer lite bilder


Från alla <3 dag, presenter



Min present till Oscar



Min present från mamma


Så sött och super bra! Testade dom redan ikväll! Rekomenderas starkt


Kort


min gosedjurssamling, fick den i mitten idag





tights och linne från Ginatricot 149 :- och 99 :-





Ute och springer på ängen med Amber och Aiko


Tänkte skriva också att jag var och solade idag igen och nu börjar jag bli brun! Nu märker man ganska stor skillnad och jag tycker att det är helt underbart, jag älskar verkligen att vara brun, men igentligen ska det vara äkta bränna, men vad gör man inte för att slippa vara blek? Jo det kanske inte är bra för huden, men vad är bra för kroppen nu för tiden? Det finns nog värre saker, dessutom brukar jag inte sola solarium. Det är bara nu när man känner sig som allra blekast. Väntar på att solen ska komma fram lite mer så man kan slippa alla tjocka kläder och så får solen göra en brun istället! Mhh, längtar! Och jag kan inte sluta tänka på idre heller, men det är inte så lång tid kvar nu, 7 veckor om inte jag minns fel. Och det är en vecka kvar i skolan nu sen sportlov! Skönt, vila, långa promenader med hundarna och umgås med pojkvän och vänner. Inte helt fel. Nej, men nu ska jag kolla runt lite mer på internet sen röka, sen sova! Ha en fortsatt bra kväll/natt! Kram E

Kommentarer
Postat av: Chaska

Söta presenter =)<3

2009-02-15 @ 02:23:16
URL: http://chaskaslifestile.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0