sovdax

Sitter i sängen med bärbara, jag är inte trött men inte pigg heller. Hoppas att jag kan somna tidigt ikväll. Var ju och jobbade förut, det gick bra! Men jag fick hjälpa till med att bära saker idag och min rygg sa ifrån ganska snart och jag fick avsluta det jag gjorde. Kan inte min rygg bara börja funka igen? Ska på laserbehandlingen imorgon i alla fall. Tur det! När vi var på väg hem så stannade vi i centrum för att handla, då medans mamma handlade passade jag på att sola i 18 min. Så skönt för ryggen och det är så avslappnande och viktigast av allt, jag börjar bli brun så att det syns nu. Det tar ju några gånger innan man märker någon större skillnad. Så snart är jag där, men ska bara göra det nu en dag i veckan tills solen börjar titta fram lite mer. Skulle aldrig falla mig in att sola solarium på sommaren, fast vem gör det igentligen?
Sen när jag kom hem så var jag ute med Amber och Aiko en sväng, men usch vad kallt det var! Sen när jag kom hem var jag tvungen att plugga inför provet som vi har imorgon. Men nu, sova! Eller i alla fall försöka, annars blir det läsa.

Hoppas att ni har haft en bra start på veckan så hörs vi imorgon. Kram E





hehe, rolig bild, Tagen från google




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0