solen tittar fram

Det är strålande sol ute, är det inte underbart? Fast å andra sidan har det blivit kallare ute, vilket inte jag tycker är något posetivt eftersom att jag fryser i pricip hela tiden. Men jag tänkte iallafall försöka ta lite fina bilder ute sen. Jo jag har ju fått jobb så ska jobba både idag och imorgon. Roligt! Men ikväll måste jag sätta mig och plugga inför idrotts teori provet vi ska ha imorgon. Men det är sista lektionen så hinner förbereda mig lite innan på lunchen också.

Slutade tidigt idag, skönt! Ska föresten på laserbehandling imorgon klockan halv fem. Super, hoppas ryggen känns bättre efter. Jag ringde min barndomskompis igår och vi bestämde att jag ska komma till henne på fredag så ska vi ta igen det vi missat nu under några år. Vi har träffats några gånger, men inte mycket alls! Det är synd för hon är verkligen en speciell och underbar människa.

Fick tips från en i skolan idag om en bra kräm man använder underögonen för att motverka mörka ringar. Kan inte påstå att jag har mycket, men lite har jag allt. Man går ju upp tidigt så det är ju inte så konstigt. Men skriver mer om den när jag köpt den.

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare, Kram E





Foto från google, sol och fint väder! Jag längtar till varmare tider




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0