skolan

Idag har jag hunnit med mycket tycker jag, känner mig lite duktig faktist. Trots att jag skippade den första lektionen då kan vaknade och kände att jag verkligen behövde lite mer sömn. Kände mig helt död i både kropp och huvud, fast en jag somnade i någorlunda tid, vid sådär halv 1. Jo filmen jag hyrde igår var inte bra! Såg inte ens klart den men den hade ingen handling över huve taget. Riktigt värdelös, så tips från mig nu är att inte hyra/se den. Jo idag iallafall så han jag vara ute med Amber på en promenad innan jag stack iväg till skolan. Sen har vi börjat göra en "teater" uppvisning och det ser ganska bra ut hittils. Hamnat i en bra grupp den här gången, alla är involverade och verkar vilja göra ett bra arbete. Det är kul. Är dock inte egentligen så mycket för att stå inför en massa personer och spela upp något. Men det viktigaste är att man gör sitt bästa och försöker komma över den räddslan, då kommer man längre i fram tiden.
Men nu börjar min lektion igen om några minuter så jag skriver mer sen och lägger upp bilderna från igår! Kram E







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0