inga bilder idag

Attans, hade tagit bilder idag som jag skulle lägga ut men jag glömde sladden till kameran hemma när jag gick hem till Anders och Adam. Men det får bli imorgon då.
Idag började jag klockan 10 i skolan, alltså sovmorgon. Men när jag kommer så kommer det en annan lärare som ska meddela för oss att våran lärare är sjuk, som vi skulle ha resten av dagen! Så för mig har det varit en ledig dag idag. Som har spenderats med vovvarna, med långa,sköna promenader och mycket gos och mys. Underbart! Till ikväll har jag hyrt med mig en film. Systrar i jeans tror jag den heter fast uppföljaren av den. Har inte sett den första men det lät som en bra "ungdomsfilm" om man säger så.

Snart är det helg! Kommer bli lite roligare inlägg då, med shopping,vänner och alla hjärtans dag som händelser i helgen!

Hoppas ni haft en bra vecka en så länge, och ni vet om ni vill kan ni följa mig genom bloglovin?

Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0