Hemma hos Oscar

Kom precis hem till Oscar. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll men något mysigt blir det nog, kanske film? Skulle inte bli förvånad, skulle ni?hehe
Tog en promenad hem till Oscar med mamma. Aiko och Amber var med såklart, Aiko snurade runt på isen som bambi på hal is. Så kul att se, han är bara för go. Idag har jag gjort idrotts teori provet och jag tror faktiskt att det blir Mvg på det trots dåligt på pluggat innan. Men det kändes som att jag kunde allt.
Jo, jag avbokade tiden för laserbehandlingen, allt blev så stressig så ska boka in en ny tid imorgon!

Vill fixa mina naglar snart igen, 300 kr från kicks och man kan göra sina egna gelenaglar, har en bild från när jag gjorde iordning de förra gången (från i julas) Har inte så mycket mer att skriva ikväll förutom att jag är trött men ändå måste sätta mig och plugga. Om jag tar mig tid till det nu, är med Oscar och då brukar det bli framskjutet, hehe men det löser sig!

Ha en trevlig ikväll, kram E





Ja man ser inte så bra, men snygga var naglarna iaf





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0