hårprodukter

Jag har duschat för ett tag sen och tvättade håret med mitt nya shampoo såklart, men använde också hårinpackningen idag igen! Det är bara ett måste för er som läser det här (såklart inte, men ett väldigt stort tips till er) att köpa det! Håret blir helt underbart mjukt och får så fin glans efter. Helt underbart. Tänk en sån liten sak som gör så mycket. Har också solat idag igen, oj börjar kanske bli lite för ofta nu men jag tycker det är så skönt när man är lite frusen att krypa ner i det varma solariet och lyssna på hög musik. Jag gick till apoteket för att fråga om någon creme som skyddar efter man solat och hon gav mig en creme från aleo vera, så jag köpte den. Men sen kom jag på efter att jag inte tål den, jätte konstigt. Alla säger ju att det är så bra, men på mig började det klia och svida tyvärr. Kostade drygt 70 kr, men det känns ändå onödigt när man inte kommer kunna använda den något mer. Men kanske kan mamma få användning för det. Köpte också sminkservetter, de är så lätta att bara ta fram när som helst och dra av sig sminket på någon minut bara. Hemma som borta.
Ikväll har jag inget planerat mer än att ligga och läsa Glamor, somnade ju halv 4 imorse pga av magont så kommer nog somna lagom tidigt ikväll efter en dag i skolan,solarie och en varm dusch. Man blir ju faktiskt trött av värme.

Resten av veckan kommer vara jätte skön

Tisdag: Sex och samlevnad dag i skolan
Onsdag:vanlig skoldag
Torsdag:ledig
Fredag:ledig
sen är det helg och lov hela veckan efter, slapp vecka? jo tack jag vet! Ska på bio med min kusin Malin någon dag i veckan också, vi träffas inte så mycket längre sen hon fick Alvin (hennes son) så det ska bli trevligt.Annars inte så mycket mer planerat än lite arbeten som måste bli klara och lämnas in. Kanske lite shopping och klippa håret? får se hur jag gör.

Hoppas att ni har haft en bra måndag
Kram E




Återfuktande Aleo Vera (passar inte mig, men många andra säger att den är jätte bra) och Sminkborttagning (finns att köpa i nästan alla affärer, även ica)



Kommentarer
Postat av: Nicole

Vi är väl inte lediga torsda och freda ? vi har ju sex och samlevnad torsdag och sen e de matteprov på freda ! ;)

2009-02-17 @ 19:26:37
URL: http://lillanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0