Fredag

Jag har varit ledig nu i två dagar, men det är alltid skönt med fredag ändå! Fler som är lediga och man känner "fredags känslan". Träffade malin idag så åkte vi hem till henne och drack kaffe, pratade och satt på hennes altan i solen och rökte och pratade. Jätte mysigt, sedan drog vi iväg för att leta skor. Hon hittade ett par enkla,snygga stövlar i svart för bara 399 kr. Jag hittade ett par ja vad ska man säga, inte ballerina, nja vet inte riktigt vad man säger, lägger upp bild istället, för endast 99 kr! Hade kostat 250 kr. Så det var ju super bra det, sedan köpte jag hårband i två olika färger, en mjukisdress till i svart, super söt och sedan såna där rullar som man får bort hår och annat från kläderna med. Fast de är små så man kan ha med dem i väskan. Jo imorse också så gick jag upp och kände att jag skulle ta ut hundarna en snabbis för jag visste inte om de hade fått någon promenad än, klockan var då 10. Så jag satte på mig jacka,vantar och allt det där och kilade ut. Men oj! Vad chockad jag vart, det kändes nästan som att våren är här. Det var soligt och härligt så det vart en liten längre promenad. Amber och Aiko skuttade runt och såg lika glada  ut över det fina vädret.
På eftermiddagen har jag varit och solat med mamma, det var jätte skönt! och nu börjar folk komentera att man blivigt riktigt brun, det är alltid kul. Men nu ska det få dröja minst en vecka tills nästa gång! Man får inte vara för brun vid den här årstiden, det ser lite för fejk ut. Ikväll har jag och Oscar myst i soffan framför en film, Men är supertrött nu och ska sova, lägger in bilder nu så får ni se vad det är jag köpt! Hoppas att ni har haft en bra Fredag, precis som jag! Kram E





Tröja och byxor från hm 199 kr





Hårband hm ca 29 kr





skor 99 kr





En solig dag (inte idag dock)





Kommentarer
Postat av: Mimmi

Va med och tävla om en ny design!

Bara maila till [email protected]

2009-02-23 @ 19:12:22
URL: http://shuredhead.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0