För ung?

Jag kom hem från skolan för ett tag sen och nu ligger jag i sängen med datorn. Var förbi ica idag och kollade efter något som kan ta bort mörka ringar under ögonen, då jag sovit dåligt de senaste veckorna. Men är man för ung för att börja med sånt? äh, testar och ser om det funkar i alla fall. Snart kommer min pappa för att hälsa på och för att hämta tillbaka sin kamera som jag fick låna med mig hem förra gången. Tråkigt, jag har haft mycket användning för den. Men jag skriver igen senare! Kram E




Valde Garnier för att alla deras andra produkter passar min hy perfekt och har inte blivigt besviken på dem och den verkar vara enkel att använda. Som en roll on! Ska testa det ikväll efter jag gjort min ansiktsmask! Sen är det film som gäller.       




Kommentarer
Postat av: emma

nerrå det tro jag inte :)

fin blogg harru :)

2009-02-18 @ 16:41:19
URL: http://blondinbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0