En Söndag

Nu sitter jag här vid datorn och kom nyss hem från täby, har varit och kollat lite skor och annat smått och gott. Blev inga skor idag, men jag är som förälskad! Dom var så snygga, ett par skor från Zara. Hade ingen kamera med mig så kan inte lägga upp bilder på hur dom ser ut. Istället fick det bli The sims till nintendo wii, duschcreme från dove, skrubbhandskar och lite annat smått till duschen. Mer än så vart det inte idag, jag var inte på humör för att testa kläder idag iallafall, det var det alldeles för allt för! Men nu ska jag testa mitt nya spel till wii och se om det är lika roligt som till datan. Jag köpte ett sims där man kunde vara utomlands. Jag vill utomlands nu, till värmen jag orkar inte med den här kylan längre, håller ni inte med? Jag skriver mer sen och lägger upp lite bilder, Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0