dålig fantasi

Jag har haft ganska dålig fantasi och haft lite svårt att få till några intressanta blogg inlägg. Hoppas att det vänder snart! Kan vara för att jag är helt slut i kroppen och för att det är så sjukt mycket att göra i skolan. Idag är jag iklädd mitt nya ljusblå linne (likadant som det rosa) mina nya tights och den nya tröjan. Men jag känner mig inte så snygg idag måste jag säga, jag somnade halv 4 imorse så är helt sjukt trött nu. Kommer säkert somna på nästa lektion, hehe. Nej men tur att jag slutar klockan 13 40 idag. Då ska jag iväg och sola i centrum sen ta bussen hem och gå ut med Amber en sväng. Får igentligen inte gå ut och gå så mycket pga min rygg, men om jag tar det lugnt så är det nog okej. Amber måste ju ut i vilket fall som helst! Jag gå på någon behandling, men vet inte riktigt vad. Har ni tips på någon bra avslappnande behandling (tex. Massage, ansiktsmassage) eller något annat som bara är avslappnande och skönt så skriv gärna en kommentar. Eller kanske något man kan göra själv hemma?

Dagen erbjuder nog inte mer än så idag, kommer vara så trött att jag inte kommer orka göra mycket mer än så. Oscar är jätte sjuk också och ligger hemma med feber och halsont. Stackars liten, jag själv börjar också få ont i halsen! Får inte bli sjuk nu, bara 4 dagar kvar i skolan sen är det lov. Sportlov, hmm undra vad man ska hitta på för skoj då. Nu ska jag springa iväg och köpa ciggareter eftersom att jag nyss rökte upp min sista. Lektionen börjar om 25 min, livskunskap. Men det är roligt! Skrev igår att jag skulle lägga upp bilder men gjorde aldrig det. Men senare idag så kommer det bilder!
Kram E




Någon mer än jag som längtar till sommaren? Sköna varma kvällar med vänner! Jag gör verkligen det





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0