alla hjärtans dag

Oj ledsen att jag inte uppdaterat bättre men som jag skrev har våran dator gått helt paj! Så den är på lagning nu, har lånat Anders och Adams dator nu igen så ska komma igång nu igen! Idag, ja jag vet inte vad jag ska skriva. Men jag vaknade ganska sent (Vaknade av att Oscar ringde och ville komma hit) Så steg upp fort då och fixade iordning mig. Fick en liten alla hjärtansdag present av honom och för att det är 1 år och 10 månader. Han vet att jag älskar gosedjur så det var det jag fick igen! mys, hehe det vart en apa den här gången. Nu tänker ni säkert "en apa, men varför?" men det är något mellan mig och Oscar. Inget man kan försöka förstå sig på. hehe.

Jag hade köpt en jätte söt hjärtask och lagt en snygg T-shit i, vet att killar inte uppskattar gosedjur och sånt så det fick bli något som kommer till användning. Och godis äter han knappt.
Till mamma köpte jag en ansiktskräm (Samma som hon fick av mig i julklapp som jag såg precis hade tagit slut), en chokladask och matchade örhängen och halsband. Hon vart jätte glad, så roligt att få ge bort saker som glädjer andra eller hur? Av mamma fick jag en underbart doftande serie av shampoo, hårinpakning och balsam som låg i en jätte söt påse med ett hel sött kort i.

Jag har varit och shoppat lite på Ginatricot : Leggins, 2 långa linnen, 1 tjocktröja och en bh. (Bh var ful med hjärtan,sött)
Lägger in bilder efter att jag sätt klart filmen jag precis ska sätta igång, Kram E











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0