8-02-09

Jag somnade klockan fem imorse så jag är super trött idag, gick upp klockan 12, vilket är väldigt tidigt för att ha somnat så sent enligt mig. Satt vid msn rätt länge igår eftersom att jag kunde ligga med datan i sängen, men sen så började jag prata med en tjejkompis så bestämde vi att vi skulle ses. Satt ute och pratade till klockan 4, men det var rätt kallt ute så kunde inte vara ute längre än så. Men oj vad skönt det var att krypa ner under det varma täcket och kramades med Aiko. Ska lägga upp lite bilder. Annars idag så hade jag inte tänkt göra mycket alls, ska ut med Amber och Aiko snart. Sitter hemma hos Anders och Adam nu. Sen tänkte jag ta mig ner och sola i centum och kanske hyra en film till ikväll, men får se hur trött jag är senare idag.

Hoppas ni har haft en trevlig helg! Kram E






 

    Söta Aiko inatt

Kommentarer
Postat av: elin

söt vovve! :)

2009-02-08 @ 17:47:12
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0